tirsdag den 2. juli 2013

Hjemmelavet Burger Menu

Roma Pizza & Burger House Østerbro, Kildevældsgade 2, 2100 Kbh. Ø., mandag 2013-07-01 14:15




Roma Pizza & Burger House Østerbro, et forholdsvis stor pizza/burger sted tæt på Svanemøllen St.


Menu nr. 2 valgt - Hjemmelavet Burger med Pommes Frites, dressing og 0,25 l Coca Cola - jeg blev spurgt, om jeg ikke hellere ønskede ½ l Coca Cola, og det fik jeg så - for 8 kr mere, 80 kr. ialt.

Betjening: Tre ansatte, flere andre kunder. Øjeblikkelig betjening - blev uopfordret foreslået at ændre til mere Coca Cola. Fik min std. vare efter omk 12 min. Venlig betjening.


Omgivelser: 62 db, god plads. Lidt ægte kunstmalerier og lidt popmalerier, klinkegulv, vævvægge, plastlaminatborde og træstole.

Drikkevarer: Lille udvalg af sodavand (inkl. Coca Cola) og vand fra køleskab.

Sanitet: Forekom rent og ryddeligt.


Tilbehør: Stor mængde Pommes Frites, under middel kvalitet, lidt fedtede og for kraftigt saltede, nogle var kogt for længe. Stor mængde majonæse til.


Burgeren: Std. sesamsolle, ristet for hårdt og tør. Majonæse, tomater, kraftigt syltede agurker, tomatketchup, bøf af under middel kvalitet, gennemstegt og en anelse tør. Salat og afsluttet med majonæse. Fint (sparsomt) brug af tomatketchup og majonæse, generelt fint balanceret. Omkring middel volumen.


Ingredienser: Sesambolle, majonæse, tomater, syltede agurker, tomatketchup, hjemmelavet bøf af oksekød og salat.


Konklusion: Fin balanceret burger, dog med alt for kraftigt syltede agurker (efter min smag). Lidt tør bolle og kød under middel kvalitet. 3 boller!

[3/6]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar