lørdag den 12. oktober 2013

Cheese Okse Burger

Vibenhus Pizza & Grill, Jagtvej 171 B, 2100 København Ø, fredag 2013-10-11 11:15





Nr. 73 Cheese Okse Burger med bacon. Hjemmelavet burger, 45 kr.

Så bliver det ikke meget mere Søren Ulrik Thomsen'sk
Betjening: Et sindrigt spejlsystem bevirker den ansatte kunne se mig, selv om han sad og snittede mad i baglokaltet. Så råbte han: "Bare spørg, hvis der er noget" - og kom, da jeghavde besluttet mig. Fik min standard vare efter 10 min., venlig betjening.



Omgivelser: 60db-70 db afh. af trafik. Mulighed for at sidde uden for - "spændende" lokalområde med trafikken fra Vibenhus Runddel, facaderenoveringen fra naboejendommen samt udsyn til selve grillen. Indendørs noget pænere, to stålborde med tunge træstole, hylde med barstole.

Drikkevarer: Køleskab med sodavand og kildevand i forskellige størrelser.

Sanitet: Forekom rent og ryddeligt. Efter jeg havde spist, kom den ansatte og tørrede mit bord, selv om jeg ikke havde efterladt noget.



Burgeren: Std. sesambolle ristet lidt for kraftigt, lidt tør. Tomatketchup, bacon der var stegt perfekt, så de let kunne skæres over. Smelteost, der ikke gav meget væsen af sig. Bøf af hakket oksekød i middel kvalitet, gennemstegt men stadig saftig - sandsynligvis 20% fedt. Salat, tomater, let syltede agurker og et ordentlig lag majonæse. Volumen under middel, fedtet smagsindtryk takket være den fede bød men især fra det store lag majonæse.


Ingredienser: Std. sesambolle, bøf af hakket oksekød, bacon, smelteost, salat, tomater, let syltede agurker, majonæse.


Konklusion: Burger med forholdsvis stor andel kød endda i middel kvalitet, fin bacon men desværre alt for voldsom docering af majonæse. En noget fedtholdig burger.
[3/6]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar