torsdag den 6. juni 2013

Bacon Cheese Burger

Mario's Express Pizza, Sundholmsvej 41, 2300 Kbh S., torsdag 2013-06-06 11:50



Nr. 88 Bacon Cheese Burger (Hjemmelavet), 45 kr.

Mario's Express Pizza, pizzeria, grill, kebab, pasta og så alt det mexicanske.

Betjening: Noget forvirring, tre ansatte men lederen var optaget af at betale til en leverandør og han var åbenbart den eneste, der kunne tage imod ordrer. Efter et par minutter blev jeg ekspederet, fik min std. vare efter 10 min.


Omgivelser: En række sten af en cm. dybde gav en kant, derover spejle og det kendte frokostbillede af Charles C. Ebbets og andre New York billeder. Klinker på gulvet og to dybe hylder med 5-6 stole.


Drikkevarer: Køleskab med forskellige sodavand, bla. Coca-Cola.


Sanitet: Ikke opryddet, da jeg kom (selv om de har haft åbent en time) - mens jeg ventede på min bestilling, gik lederen rundt og fejede, vaskede bordhylderne - og stolene.



Burgeren: Std. bolle, der ikke var ristet særlig hårdt, men noget tør. Et tykt lag tomatketchup, rødløg, smelteost - fed, og gav meget fed smag fra sig, bacon, bøffen, der var af lidt under middel kvalitet. Salat, tomater, dressing og afsluttet af et tykt lag majonæse. Generel var det en fedtholdig oplevelse der endda blev overdøvet af den alt for flittige brug af tomatketchup. Middel volumen.


Konklusion: Fedtholdig burger med lidt under middel kødkvalitet, lidt tør bolle og overdreven brug af tomatketchup - det bliver 3 boller!

For at illustrere den flittige brug af majonæse og især tomatketchup
[3/6]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar