søndag den 3. marts 2013

McFeast Deluxe X-tra Cheese

McDonald´sVesterbrogade 2D, 1620 København V., søndag 2013-03-03 14:00



Kampagne burger, 68,50 kr. for menu, 1,50 kr. for dip.


Jeg valgte min nærmeste McDonald's på Vesterbrogade, den første af slagsen i DK åbnet i 1981. Byggerod præger afdelingen, da nabobygningen, det tidl. Scala, er ved at blive redrevet.

Betjening: Kort kø, ikke travlt, blev ekspederet efter 1 minut. Der gik derefter 5 min. før jeg fik bestillingen som er en std. vare.

Hele bestillingen blev leveret i en papirpose
Omgivelser: 67 db - lyder ikke af så meget, men mine nærmeste borde var ledige og restauranten var under halv fyldt. Børn løb rundt, lidt børneskrig og muzak. Ikke så inspirerende miljø, mest til børn (legeplads i underetagen).

Drikkevarer: Det normale udvalg fra Carlsberg og diverse milkshakes.

Sanitet:  Rent og rydeligt, mange selvbetjenings skraldespande.

Tilbehør: Std. pommes frites, ikke fedtede, noget saltede. OK, også efter et par minutter.

Colaen: Skænket af ekspedienten, med isteringer, kølig, nogen lunde kulsyre.
Burgeren er væltet lidt, en anelse ost klæber på papæsken
Burgeren: Bollen fin, ikke for ristet, hård eller for blød. Burgeren havde fin størrelse. Cheddar skiven trængte ikke så kraftigt igennem. Dressingen ikke så sød, men kan alligevel smages gennem hele burgeren. Bøffen er lidt overmiddel. Gennemstegt men ikke tør, sandsynligvis 100% efter konceptet. Burgeren blev serveret i lille papæske og var væltet lidt, en anelse ost sad fast på papæsken. Hele bestillingen blev afleveret i stor papirpose, ikke bakke. Jeg blev ikke spurgt, om jeg ønskede på bakke.


Ingredienser iflg. producent: Bøf af 100% rent oksekød, tomat, løg, pickles, sprød salat, smelteost med Cheddar, ketchup og sennep.


Konklusion: Denne burger er blandt McDonald's topburgere og den giver god værdi for pengene. Kødet er lidt større og dermed lettere at smage i forhold til McDonald's gennemsnittet, burgerens samlede masse er stor, håndværk fint udført. 3 boller!

[3/6]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar